Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX

Kanał FOX przechodzi rebranding. Należący do FOX International Channels kanał zmienia pozycjonowanie. Otrzyma również nowy logotyp. Zgodnie z nowym credo „best shows first” na antenie pojawią się najświeższe serialowe hity.

Proces rebrandingu FOX wspiera, należący do grupy Dentsu Aegis Netywork Polska, dom mediowy Vizeum. Kampania rebrandingowa będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na nośnikach outdoor. Po raz pierwszy w działaniach kanału  FOX zostaną wykorzystane siatki wielkoformatowe, które będzie można zobaczyć w centrum Warszawy oraz Katowic.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.

FOX  to kanał rozrywkowy z portfolio FOX International Channels - producenta i dystrybutora płatnych kanałów telewizyjnych, będącego częścią multimedialnego koncernu News Corporation. Kanał powstał w 1993 roku, a obecnie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych w 100 krajach.